söndag 15 januari 2012

Böcker och träning

Då var denna veckas träning avklarad! Mitt mål är 3 träningstillfällen/vecka.
Det kan vara gym, löpträning, stavgång eller gång/promenad.
Denna veckan blev det gym 2ggr och en powerwalk 11km. Det är jag riktigt nöjd med.
Gym är inte riktigt min grej men jag måste stärka upp kroppen.
Man kan säga att jag inte tränar för att bli yngre utan äldre.

Det har varit alldeles för mycket jobb denna veckan och även innan jullovet!
Så kan man inte ha det att man är mer på jobbet än hemma.
Nä, det gäller att prioritera!! Jag ska använda ordet nej mera!!!

Jag har oxå läst ut första boken på min boklista!
Änglamakerskan av Camilla Läckberg. En av hennes  bättre tycker jag.
Men av någon anledning tröttnade jag första gången efter 50 sidor.
Jag kör en svensk författare till, Karin Alvtegen - En sannolik historia.
Den har jag inte läst alls!

Åsa

1 kommentar:

  1. Jag har precis börjat med en bok av V.S. Naipaul! Den börjar bra i alla fall. Har höga förväntningar! /Linda

    SvaraRadera